20 годин освітнього контенту про діджитал маркетинг для фарми:
в Україні протягом тижня буде тривати UPDF.
Особлива знижка по промокоду!
МАРАФОН ВЖЕ В ЕТЕРІ! З 28.09 традиційний, найбільший за кількістю спікерів та освітнього контенту захід для менеджерів фармацевтичного бізнесу UPDF – Ukrainian Pharma & Digital Forum (Форум).
Головна мета UPDF: надати менеджменту фармацевтичних компаній знання, необхідні для більш ефективної роботи задля зменшення ризиків неетичної конкуренції та корупційних проявів у царині «digital marketing».
Спікерами UPDF виступатимуть практики з галузі реклами та маркетингу, представники компаній: Fedoriv Agency, isdgroup, Viseven, Postman, Kantar, Proxima Research, Horizon Capital, HASHTAG, Liki24.com, adventa.mullenlowe, Medstar, 1+1 Digital, OMP, МАГЗ, Аптека 9-1-1, Helsi, MixDigital, RAZOM GROUP, Beehiveor, Johnson & Johnson, Ukraine, Liki24 та інші.
Насичена програма UPDF 2021 включатиме у себе 10 освітніх онлайн проявів:
- 5 тематичних вебінарів;
- 2 майстер-класи;
- 1 конференція та 2 круглих столи, у яких візьмуть участь представники галузевих спільнот і найбільші гравці ринку.
Контент Форуму буде поділено на 3 частини: маркетинг для пацієнта, маркетинг для фармацевта та маркетинг для лікаря і кожен представник фарми зможе обрати для себе комфортний, освітній режим сприйняття інформації, адже онлайн рижім Форуму дозволяє переглядати доповіді, слайди та графіки у запису у зручний для користувача час.
Останні тижні у спільноті маркетологів жваво обговорюється загроза для медіа, якою став Указ Президента (та РНБО) про «Мораторій на розміщення реклами фарми», саме подолання цього ризику в межах UPDF буде проведено галузевий Круглий стіл «FOUR DRUGS» де представниками бізнес-спільнот, виробників та рекламістів будуть розглянуті питання взаємодії медіа-галузі (в разі ведення мораторію) та будуть обговорені ініціативи зміни певних правил промоції RX препаратів (через легальні та етичні digital канали).
На другому круглому столі («MIS Advertising») буде розглянуто співпрацю медичних інформаційних систем із фарм. компаніями (етичні, законодавчі, організаційні та інші аспекти).
Організатори обіцяють, що цього року UPDF буде ще більш пізнавальним та практичним, адже спікери готують унікальні презентації та промови, що будуть включати у себе практичні кейси та аналітичну інформацію, яка необхідна для вибору більш якісних та ефективних маркетингових рішень.
Форум проходитиме за сприяння «Всеукраїнської рекламної коаліції, ЕВА, АПРАД, АІРМ, АВЛУ та ГС “ІХЕЛС”, інформаційними партнерами Форуму є: Щотижневик «Аптека», ThePharmMedia та accemedin.com, а «HR партнером» виступатиме «ФармаПерсонал».
Протягом тижня (28.09-05.10) працівники фармкомпаній, аптечних мереж, дистриб’юторів, а також медичних установ та різних агенцій – зможуть поглинати корисну та унікальну інформацію, яка буде надана в межах Форуму.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Організатор Форуму: «Маркетингова агенція громадського здоров’я» – спеціалізована установа, яка створює освітній контент та проводить освітні заходи для професіоналів галузі охорони здоров’я.
Партнери:
1. Головний інформаційний партнер: «Щотижневик Аптека» – найбільший та самий головний канал інформації зі всього світу для працівників фармацевтичної галузі.
2. Інформаційний партнер: ThePharmMedia – оновлена інтернет газета, в якій зібрано цікавий та інноваційний контент про фарму і суміжні галузі.
3. Спеціальний інформаційний партнер: Accemedin.com – платформа для безперервного професійного розвитку лікарів та інших професіоналів галузі охорони здоров’я
4. HR партнер: «ФармаПерсонал» – сучасна та авторитетна компанія з підбору фармацевтичного персоналу.
5. Юридичний партнер «OMP» – юридична фірма, яка понад дванадцять років забезпечує вітчизняним і міжнародним клієнтам надійний супровід та надає повний спектр юридичних послуг на українському ринку.
Форум проходить за сприяння:
1. «Всеукраїнська рекламна коаліція» – професійне об’єднання найвпливовіших рекламістів та маркетологів України.
2. EBA – найбільше об’єднання іноземного, європейського та вітчизняного бізнесу в Україні.
3. APRAD – асоціація виробників інноваційних ліків.
4. AIPM Ukraine – асоціація представників міжнародних фармацевтичних виробників України
5. АВЛУ – асоціація Виробники ліків України
6. УАМБ – асоціація видавців, які об’єднали зусилля для того, щоб сприяти розвитку ринку друкованих ЗМІ, та докладати зусиль до збільшення його рекламної ємності, спрощення правил та регулювань, покращення умов для ведення бізнесу, підвищення його інвестиційної привабливості.