Вітаємо колеги!
10 лютого 2022 року, експертна команда ОМП, розпочали викладання 1 блоку
“Школи фарммаркетингу та промоції ОМП”
Серед питань, що розглядалися в рамках заходу:
- Реклама, поширення інформації серед ПОЗ, поширення інформації в місцях продажу та ін.
Що робити, якщо заборонять рекламу у ЗМІ? - Юридичні та практичні вимоги щодо змісту поширюваної інформації
- Відмінності реклами та інформації про фармпродукцію
- Шляхи просування фармпродукції та особливості їх юридичного оформлення
- Створення веб-сторінки, СЕО просування, інформація в електронному виданні спеціалізованого видання, акції, спонсорські програми, карткові проекти, інформація в місці продажу, семінари / симпозіуми, робота з лікарями, благодійні програми, маркетингові договори та ін.
- Законодавство ЄС та світова практика щодо поширення інформації про фармпродукцію
- Відповідальність за порушення, пов’язані з поширенням інформації про фармпродукцію
- Хто, за що і як притягає до відповідальності, які є можливості пом’якшити відповідальність у правовому полі?
- Вивчення реальних справ щодо притягнення до відповідальності за порушення законодавства про рекламу або поширення інформації, яка вводить в оману, та інші.
А також статистика порушень, виявлених АМКУ та відповідно накладених штрафів в розрізі ринків, де фармбізнес, як виявилося, “не пас задніх”.
Аналітика, поради, експертна оцінка ситуацій, практичні рішення – чекають Вас і надалі в рамках “Школи фарммаркетингу тапромоції ОМП”.
Блок 2. “Юридичні та регуляторні аспекти взаємодії з ПОЗ”, відбудеться вже 24 березня 2022 року.
Доступний запис вебінару.
Щодо придбання та інших організаційних питань стосовно участі, реєстрації, звертайтеся будь ласка до організаторів:
Андрій Мартинюк, директор з розвитку Юридичної фірми ОМП, моб. +38 098 244 62 62, a.martyniuk@omp.ua;
Брунь Галина, директор з маркетингу Юридичної фірми ОМП, моб. +38 095 497 66 05, g.brun@omp.ua