MENU

Події ОМП

ЦИКЛ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ДЛЯ ФАРМБІЗНЕСУ

ШКОЛА ФАРМ
МАРКЕТИНГУ ТА
ПРОМОЦІЇ

Блок 1. Юридичні та регуляторні
аспекти фарммаркетингу та промоції

Вартість - 5000 грн
ZOOM
Вартість - 5000 грн
ZOOM

Шановні колеги та партнери!

ЕКСПЕРТИ ОМП запрошують Вас до участі в онлайн-школі
ФАРММАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ!

Курс навчання складається з 4 блоків, що дають максимальне висвітлення останніх юридичних, податкових та трендових змін у сфері промоції та реклами лікарських засобів, медичних виробів та БАДів.

БЛОК 1
Юридичні та регуляторні аспекти промоції та маркетингу фармпродукції (включно з ЛЗ, медичними виробами та БАД)
БЛОК 2
Юридичні та регуляторні аспекти взаємодії з ПОЗ.
БЛОК 3
Юридичні та регуляторі аспекти маркетингу через дистриб’юторів та аптечні мережі.
БЛОК 4
Податкові аспекти промоції та маркетингу фармпродукції.

І, розпочинаємо ми з Блоку №1

Юридичні та регуляторні аспекти промоції та маркетингу фармпродукції.
(включно з ЛЗ, медичними виробами та БАД).

ПРОГРАМА

Види дозволеного поширення інформації про фармпродукцію

Реклама, поширення інформації серед ПОЗ, поширення інформації в місцях продажу та ін.
Що робити, якщо заборонять рекламу у ЗМІ?

Юридичні та практичні вимоги щодо змісту поширюваної інформації

Відмінності реклами та інформації про фармпродукцію

Шляхи просування фармпродукції та особливості їх юридичного оформлення

Створення веб-сторінки, СЕО просування, інформація в електронному виданні спеціалізованого видання, акції, спонсорські програми, карткові проекти, інформація в місці продажу, семінари / симпозіуми, робота з лікарями, благодійні програми, маркетингові договори та ін.

Законодавство ЄС та світова практика щодо поширення інформації про фармпродукцію

Відповідальність за порушення, пов’язані з поширенням інформації про фармпродукцію

Хто, за що і як притягає до відповідальності, які є можливості пом’якшити відповідальність у правовому полі?

Вивчення реальних справ щодо притягнення до відповідальності за порушення законодавства про рекламу або поширення інформації, яка вводить в оману

Майстер-клас з добору слів, що вживаються під час поширення інформації про фармпродукцію.

Стратегічна сесія з вибору стратегії поширення інформації про фармпродукцію

Рольова гра «АМКУ проти» та «ДПСС проти» на базі реальних справ

тренінги експерти доповідачі лектори

Микола Орлов

Керуючий партнер ОМП. Адвокат

Визнання:
• «Best Lawyers 2020-2022» - відзначив Миколу серед кращих податкових експертів;
• «The Legal 500 - EMEA 2019 - 2021» рекомендує як експерта з комерційного, корпоративного, трудового права та M&A;
• «Вибір клієнта. ТОП 100 юристів України» - неодноразово відзначав серед найкращих юридичних експертів України

Реєстрація