Аптечному маркетингу бути!
Юристи ОМП захистили правомірність «маркетингового» ПДВ кредиту фармацевтичної компанії
Команда податкової практики Law Offices of OMP успішно захистила інтереси міжнародної фармацевтичної компанії та домоглася скасування неправомірного донарахованого ПДВ на етапі досудового оскарження.
Податковий спір виник за результатами перевірки правомірності формування компанією податкового кредиту у зв’язку з придбанням маркетингових послуг.
Податковий орган наполягав на тому, що придбані маркетингові послуги начебто не використовувалися компанією у господарській діяльності (а відтак і не давали компанії право на податковий кредит), оскільки вони надавалися аптечними мережами, котрим компанія реалізовувала товар не напряму, а через дистриб’юторів.
Експертам ЮФ «ОМП» вдалося надати ДПС України переконливі аргументи необґрунтованості висновків податкового органу і домогтися скасування податкових донарахувань ще на етапі досудового (адміністративного) оскарження.
На думку фахівців ОМП, ця перемога є важливим прецедентом на шляху формування позитивної практики податківців з питань оподаткування ПДВ маркетингових платежів фармацевтичних компаній, зокрема сплачених за послуги аптечних мереж.
Проект було реалізовано під керівництвом Миколи Орлова, керуючого партнера Law Offices of OMP, за участі адвоката Качковського Андрія, старшого юриста Law Offices of OMP.