Події ОМП
ТРЕНІНГ
ПІВРОКУ
СПІЛКУВАННЯ З
РЕГУЛЯТОРОМ.
Про що дізнався АМКУ -
висновки для ринку
вул. Б. Хмельницького, 56А
Вартість участі: 5500 грн
вул. Б. Хмельницького, 56А
Вартість участі: 5500 грн
Вітаємо шановні колеги та партнери!
З 23 листопада минулого року почався відлік нової ери для фарм- бізнесу.
З цього часу ми слідкували за діями АМКУ на ринку лікарських засобів, допомагали з відповідями на запити АМКУ виробникам, дистриб’юторам та аптечним мережам. Як результат проведеної плідної роботи, пропонуємо обговорити в тісному колі, які висновки варто зробити в розрізі прожитих місяців та їх передбачення на світле майбутнє.
То як кажуть, ближче до тіла????, і ми запрошуємо Вас взяти участь в офлайн-семінарі:
ПІВРОКУ СПІЛКУВАННЯ З РЕГУЛЯТОРОМ:
про що дізнався АМКУ – висновки для ринку.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання щодо програми, умови участі, реєстрації, будь ласка, звертайтеся до організаторів:
Андрія Мартинюка,
директора з розвитку Юридичної фірми ОМП
моб. +38 098 244 62 62, a.martyniuk@omp.ua
Галини Брунь,
директора з маркетингу Юридичної фірми ОМП
моб. +38 095 497 66 05, g.brun@omp.ua
ПРОГРАМА
Опитування дистриб'юторів, виробників та аптечних мереж - яку важливу/унікальну інформацію отримав регулятор від трьох частин ринку
Напрямки підвищеної уваги - на підставі вимог АМКУ та листів окремих учасників ринку (яку інформацію збирав регулятор по ринку в цілому та по окремих сегментах і як він її може використати):
1. відбір контрагентів (по всьому ланцюжку) - критерії та методи;
2. задоволення замовлень обраних контрагентів (по всьому ланцюжку) - безпечні та небезпечні практики;
3. умови співпраці між учасниками ринку - з наголосом на умовах оплати (бонуси, знижки, відстрочки, тощо);
4. політика ціноутворення на фармпродукцію (формування націнки та доданої вартості по всьому ланцюжку);
5. промопідтримка та її вплив на конкуренцію на ринку (з огляду на частку товарів на ринку).
Вишенька на тортику - питання монополізації окремих сегментів фармринку - та її дослідження регулятором
Висновки для ринку - що слід зробити незалежно від наслідків/результатів поточного дослідження:
1. стандартизація цінової політики в усіх сегментах ринку (включно зі знижками та бонусами);
2. сегментування співпраці виробників за ринками - оптовий, роздрібний, державних закупівель;
3. стандартизація відбору контрагентів в усіх сегментах ринку;
4. стандартизація умов співпраці на ринку, зокрема задоволення заявок покупців;
5. увага на виконання цінових обмежень як у роздрібній торгівлі, так і в державних закупівлях;
6. увага до промоції товарів зі значною часткою ринку (окреме питання визначення ринкової частки).
Стратегії захисту за різних сценаріїв дій АМКУ:
1. що таке зловживання монопольним становищем і що для цього потрібно довести регуляторові;
2. антиконкурентні узгоджені дії - що і як на це може вказувати;
3. старі добрі ігри зі знижками - з чим не погоджувалися українські суди в минулому.