MENU

Події ОМП

ВЕБІНАР

Податкові
ризики
маркетингових
договорів -
досвід
перевірок 2021

Як підготуватися до
податкової перевірки і
зберегти ПДВ кредит?!

Вартість - 4000 грн
ZOOM
Вартість - 4000 грн
ZOOM

Кращий спосіб пояснити – це самому зробити!
(«Аліса в країні чудес», Льюїс Керролл)

Друзі, колеги, партнери вітаємо Вас!

Ми розпочинаємо осінній цикл заходів “З життя фарми 2021” і щиро запрошуємо Вас приєднатися до нас та розібратися в хитросплетіннях законодавчих норм, і не тільки.

ОТЖЕ, ПЕРШИЙ ВЕБІНАР З НАШОГО ЦИКЛУ:

Податкові ризики маркетингових договорів – досвід перевірок 2021.
Як підготуватися до податкової перевірки і зберегти ПДВ кредит?!

В ПРОГРАМІ ВЕБІНАРУ

• сторони маркетингових договорів - на що найчастіше звертає увагу податкова;
• ланцюжок надання маркетингових послуг - ПДВ та без ПДВ (остерігайтесь скруток);
• ФОПи та маркетингові договори - як довести надання послуг ФОПом/які маркетингові послуги ФОП не може надавати;
• як документи підтверджують зв'язок надавача з аптечною мережею;
• види маркетингових послуг та підтвердження їх надання для податкової;
• підвищена увага до матеріалів, які використовують під час надання маркетингових послуг;
• ризик неможливості надання певних маркетингових послуг в аптечній мережі;
• основні аргументи податкових органів щодо нереальності/фіктивності/відсутності надання маркетингових послуг;
• основні помилки під час складання звітів про надані маркетингові послуги та стратегії їх усунення;
• хто і коли повинен складати звіти про надані маркетингові послуги - принцип розумної достатності (з огляду на практику податкових перевірок);
• цінова політика маркетингових послуг - що і як перевіряє податкова;
• чи є необхідність обгрунтування витрат на маркетингові послуги, як їх безпечно показувати та пояснювати;
• теорія і практика підготовки до податкової перевірки маркетингових договорів (або що варто і не варто показувати і розказувати перевіряльникам, а що взагалі не впливає на результати перевірки);
• що і в якій послідовності показуємо під час податкової перевірки;
• основні стратегії оскарження результатів податкової перевірки стосовно маркетингових договорів;
• можливості та шанси адміністративного та судового оскарження результатів податкової перевірки маркетингових договорів;
• на що варто і не варто погоджуватися у випадку обговорення результатів податкової перевірки;
• податкові ризики маркетингових договорів - що можна виправити в документації уже і не чекати податкової перевірки.

тренінги експерти доповідачі лектори

Микола Орлов

Керуючий партнер. Адвокат

Визнання:
• «Best Lawyers 2020-2022» - відзначив Миколу серед кращих податкових експертів;
• «The Legal 500 - EMEA 2019 - 2021» рекомендує як експерта з комерційного, корпоративного, трудового права та M&A;
• «Вибір клієнта. ТОП 100 юристів України» - неодноразово відзначав серед найкращих юридичних експертів України

Реєстрація