Події ОМП
ВЕБІНАР
Податкові
ризики
маркетингових
договорів -
досвід
перевірок 2021
Як підготуватися до
податкової перевірки і
зберегти ПДВ кредит?!
ZOOM
ZOOM
Кращий спосіб пояснити – це самому зробити!
(«Аліса в країні чудес», Льюїс Керролл)
Друзі, колеги, партнери вітаємо Вас!
Ми розпочинаємо осінній цикл заходів “З життя фарми 2021” і щиро запрошуємо Вас приєднатися до нас та розібратися в хитросплетіннях законодавчих норм, і не тільки.
ОТЖЕ, ПЕРШИЙ ВЕБІНАР З НАШОГО ЦИКЛУ:
Податкові ризики маркетингових договорів – досвід перевірок 2021.
Як підготуватися до податкової перевірки і зберегти ПДВ кредит?!
В ПРОГРАМІ ВЕБІНАРУ
• сторони маркетингових договорів - на що найчастіше звертає увагу податкова;
• ланцюжок надання маркетингових послуг - ПДВ та без ПДВ (остерігайтесь скруток);
• ФОПи та маркетингові договори - як довести надання послуг ФОПом/які маркетингові послуги ФОП не може надавати;
• як документи підтверджують зв'язок надавача з аптечною мережею;
• види маркетингових послуг та підтвердження їх надання для податкової;
• підвищена увага до матеріалів, які використовують під час надання маркетингових послуг;
• ризик неможливості надання певних маркетингових послуг в аптечній мережі;
• основні аргументи податкових органів щодо нереальності/фіктивності/відсутності надання маркетингових послуг;
• основні помилки під час складання звітів про надані маркетингові послуги та стратегії їх усунення;
• хто і коли повинен складати звіти про надані маркетингові послуги - принцип розумної достатності (з огляду на практику податкових перевірок);
• цінова політика маркетингових послуг - що і як перевіряє податкова;
• чи є необхідність обгрунтування витрат на маркетингові послуги, як їх безпечно показувати та пояснювати;
• теорія і практика підготовки до податкової перевірки маркетингових договорів (або що варто і не варто показувати і розказувати перевіряльникам, а що взагалі не впливає на результати перевірки);
• що і в якій послідовності показуємо під час податкової перевірки;
• основні стратегії оскарження результатів податкової перевірки стосовно маркетингових договорів;
• можливості та шанси адміністративного та судового оскарження результатів податкової перевірки маркетингових договорів;
• на що варто і не варто погоджуватися у випадку обговорення результатів податкової перевірки;
• податкові ризики маркетингових договорів - що можна виправити в документації уже і не чекати податкової перевірки.