Події ОМП
ТРЕНІНГ
ПОДАТКОВЕ
ПОЛЮВАННЯ НА
РЕКЛАМУ ТА
МАРКЕТИНГ
Як підготуватися і
не дати забрати "кровний" ПДВ
Вартість участі: 5500 грн
Вартість участі: 5500 грн
Вітаємо шановні колеги та партнери!
ЕКСПЕРТИ ОМП запрошують Вас взяти участь у тренінгу, під час якого ми поговоримо про НАБОЛІЛЕ – практиці багатолітніх стосунків фармкомпанії та податкової. А СКОРО ЗВІТНІСТЬ!
ПОДАТКОВЕ ПОЛЮВАННЯ НА РЕКЛАМУ ТА МАРКЕТИНГ
Як підготуватися і не дати забрати “кровний” ПДВ
Але, як завжди, ОМП приходить на допомогу!
————————————————————
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання щодо програми, умови участі, реєстрації, будь ласка, звертайтеся до співорганізаторів:
Павло Кишко
Tел.: +38 (050) 443-14-34; (067) 632-84-07
pavel.kishko@ukrcomexpo.com
Дарія Мігашко
+38 (096) 522-21-59
migashkodasha@gmail.com
ПРОГРАМА
Сasus belli або чому українська податкова не любить фармпромоцію:
1. 20% ПДВ на промоцію проти 7% ПДВ на продаж лікарських засобів, що не так з точки зору податкової
2. як податкова "пояснює собі" логіку повернення ПДВ (спойлер: через призму експорту та збільшення зобов'язань з податку на прибуток, які компенсують повернутий ПДВ) і що "не так" з імпортним ринком лікарських засобів
3.маркетинг як червона ганчірка для податкової + нечітка практика Верховного суду
4.філософське запитання - як оподатковувати маркетинг ТМ глобала, за який платить локальна компанія
5.на закуску - використання у фармпромоції ФОПів та "зливних бачків"
Історія і сучасність боротьби фіскалів з фарммаркетингом:
1. 2017 - 2019 - початок активного наступу фіскалів на фарм-промоцію (перші справи і перші ідеї)
2. 2020 - 2023 - зміщення фокусу на позапланові ПДВ-перевірки, пов'язані з відшкодуванням
3. 2024 - відновлення планових перевірок - комплексна перевірка ПДВ та прибутку за 5 років
Основні аргументи фіскалів проти фармпромоції та їх спростування індустрією
1. нереальність операцій (за Станіславським "не вірю"): фокус на проблеми з оформленням фактів надання послуг, відсутність документування передання рекламних та промоматеріалів, наявність/відсутність технічних засобів для надання послуг, задвоєння роботи польової служби, тощо
2. відсутність зв'язку з господарською діяльністю ("у чому цимес"): увага на відсутність прямих продажів від фармкомпаній на фармрітейл, відсутність кореляції між витратами на фармпромоцію та збільшенням реалізації лікарських засобів, улюблені звинувачення в промоції ТМ, які не належать українським дочірнім компаніям транснаціоналів
3. "вторинні" нюанси: необґрунтованість роботи з ФОПами, непрозорість знижок (коли промотують через дистриб'юторів), переплати за участь у конференціях, відсутність "роботи", проробленої лідерами громадської думки та/або її зв'язку з продукцією компанії, різкі коливання вартості придбаної інформації та незрозуміла система оплат (коли оплати за промоцію здійснюють лише на одну компанію мережі з незначною часткою торгових точок)
Як готуватися до перевірок і що роботи під час і після них
1. об'єктивна перевірка документації з фарм-промоції (пам'ятаємо, що лише фарм-виробники зацікавлені у наявності належної документації) - звіти повинні відповідати домовленому у договорах
2. головна увага на період, ПДВ за який відшкодовується
3. необхідність демонстрації "економічної мети" фармпромоції (як підтвердження зв'язку з господарською діяльністю
4. ретельна перевірка контрагентів та висування обґрунтованих вимог до них (наприклад, відмова від роботи з ФОПами або наполягання на роботі з юридичними особами, які представляють щонайменше 60% точок продажу аптечної мережі)
5. готовність до дискусії з фіскалами на рівні обговорення деталей звіту та його оформлення (аж до місця підписання)
6. вибір стратегії оскарження акта податкової перевірки з урахуванням аргументів, використаних податковою
7. необхідність відстоювання інтересів аж до суду з урахуванням негативних наслідків "програшу" податковій