Події ОМП
ЦИКЛ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ДЛЯ ФАРМБІЗНЕСУ
ШКОЛА ФАРМ
МАРКЕТИНГУ ТА
ПРОМОЦІЇ
Блок 1. Юридичні та регуляторні
аспекти фарммаркетингу та промоції
ZOOM
ZOOM
Шановні колеги та партнери!
ЕКСПЕРТИ ОМП запрошують Вас до участі в онлайн-школі
ФАРММАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ!
Курс навчання складається з 4 блоків, що дають максимальне висвітлення останніх юридичних, податкових та трендових змін у сфері промоції та реклами лікарських засобів, медичних виробів та БАДів.
БЛОК 1
Юридичні та регуляторні аспекти промоції та маркетингу фармпродукції (включно з ЛЗ, медичними виробами та БАД)
БЛОК 2
Юридичні та регуляторні аспекти взаємодії з ПОЗ.
БЛОК 3
Юридичні та регуляторі аспекти маркетингу через дистриб’юторів та аптечні мережі.
БЛОК 4
Податкові аспекти промоції та маркетингу фармпродукції.
І, розпочинаємо ми з Блоку №1
Юридичні та регуляторні аспекти промоції та маркетингу фармпродукції.
(включно з ЛЗ, медичними виробами та БАД).
ПРОГРАМА
Види дозволеного поширення інформації про фармпродукцію
Реклама, поширення інформації серед ПОЗ, поширення інформації в місцях продажу та ін.
Що робити, якщо заборонять рекламу у ЗМІ?
Юридичні та практичні вимоги щодо змісту поширюваної інформації
Відмінності реклами та інформації про фармпродукцію
Шляхи просування фармпродукції та особливості їх юридичного оформлення
Створення веб-сторінки, СЕО просування, інформація в електронному виданні спеціалізованого видання, акції, спонсорські програми, карткові проекти, інформація в місці продажу, семінари / симпозіуми, робота з лікарями, благодійні програми, маркетингові договори та ін.
Законодавство ЄС та світова практика щодо поширення інформації про фармпродукцію
Відповідальність за порушення, пов’язані з поширенням інформації про фармпродукцію
Хто, за що і як притягає до відповідальності, які є можливості пом’якшити відповідальність у правовому полі?
Вивчення реальних справ щодо притягнення до відповідальності за порушення законодавства про рекламу або поширення інформації, яка вводить в оману
Майстер-клас з добору слів, що вживаються під час поширення інформації про фармпродукцію.
Стратегічна сесія з вибору стратегії поширення інформації про фармпродукцію
Рольова гра «АМКУ проти» та «ДПСС проти» на базі реальних справ