Події ОМП
ВЕБІНАР
ФАРМРЕКЛАМА та
ФАРМПРОМОЦІЯ
життя після Указу Президента або
стратегії роботи у 2022 році
ZOOM
ZOOM
Ніколи не говори: «Я помилився»,
краще скажи: «Треба ж, як цікаво вийшло!»
«Льодовиковий період»
Шановні пані та панове!
Запрошуємо Вас на вебінар щодо інновацій в царині фармреклами та промоції, які невдовзі вступлять в силу, і навколо яких, стільки дискусій та неоднозначних думок. Власне розбору польотів щодо цих змін ми і присвячуємо нашу майбутню зустріч.
ОТЖЕ, 3 ВЕБІНАР З НАШОГО ЦИКЛУ:
ФАРМРЕКЛАМА та ФАРМПРОМОЦІЯ –
життя після Указу Президента або стратегії роботи у 2022 році
Програма вебінару
Як Указ Президента може вплинути на фармрекламу та промоцію - уважно читаємо текст і відкидаємо домисли
Перші коментарі РНБО і сценарії розвитку подій
Дозволена і заборонена реклама ЛЗ (або ще раз повертаємося до азів)
Альтернативи реклами ЛЗ, які дуже на неї схожі, проте нею не є (інформація у місцях продажу, інформація поширювана серед професіоналів охорони здоров'я, інформація на запит споживачів)
Гнучка та всеохоплююча інформація в місцях продажу - де проходять тонкі межі між рекламою та такою інформацією, і за що може настати відповідальність, як за порушення законодавства про рекламу
Поширення інформації в Інтернеті - коли і чому вона стає рекламою або навпаки такою не є
Думка АМКУ щодо інформації в Інтернеті - на що треба зважати, або не отримати штрафи
Інформація для ПОЗ - законодавчі вимоги та практичні особливості поширення (як уникнути "рекламних наслідків")
Червоні лінії АМКУ та ДПСС щодо поширення інформації про ЛЗ, включно з рекламою та промоцією
Порівняльна реклама - актуальний стан відповідальності за поширення або як порівнювати порівнюване з порівнюваним
Короткий глосарій заборонених термінів для рекламування - що і як не подобається АМКУ (приклади з життя)
Технічні правила оформлення реклами від ДПСС - регламент виживання