Події ОМП
Онлайн-захід
Чи є у Вас
план панове
бізнесмени?
КОД НЕБЕЗПЕКИ -
ЧЕРВОНИЙ!
Ви дивитеся назад, а краще дивитися вперед –
тоді ви зможете щось контролювати!
цитата з фільму
«Найжорстокіший рік»
Шановні друзі та колеги!
Існує реальна загроза надзвичайного стану/вакууму влади/розгулу злочинності…
Всі розуміють, що спасіння потопельника, діло рук самого потопельника.
Тож, давайте разом обговоримо можливі сценарії подій та оптимальні рішення виходу з прогнозованих ситуацій, правила виживання бізнесу за часів надзвичайного стану, мобілізації, військового стану, війни та вакууму влади. Проаналізуємо досвід Криму та Донбасу, помножений на нові ризики і виклики.
Що треба знати, аби зберегти бізнес, людей та майно?!
Ці всі питання в рамках онлайн-семінару:
КОД НЕБЕЗПЕКИ – ЧЕРВОНИЙ!
Готуємо “тривожну валізу” для бізнесу
Додатково, для укомплектування “тривожної валізи”, ми пропонуємо допомогу Вам та Вашому бізнесу з наступних питань:
- чіткі алгоритми дій для захисту бізнесу, евакуації людей та майна, створення резервних офісів, скасування повноважень топ-менеджменту, дублювання управлінських функцій, повідомлення банків та контрагентів;
- пакети документів під різні сценарії розвитку подій – від призначення виконуючих обов’язки мобілізованих топів до повного скасування електронних ключів та карток підписів;
- чек-листи для перевірки готовності бізнесу до надзвичайних подій;
- розробка внутрішніх політик на базі наших зразків щодо передачі та/або дублювання повноважень всередині компанії, евакуації людей та майна, проведення діяльності в умовах форс-мажору;
- “Страховка від війни”. Оскільки неможливо застрахувати ризики воєнних дій в страхових компаніях, залишається самому зробити підготовчі дії, які при невеликих затратах зараз допоможуть максимально зберегти бізнес у разі настання не такого вже й неймовірного форс-мажору. Ми підкажемо Вам, як це зробити.
- корпоративні вебінари з виживання бізнесу в надзвичайних умовах, евакуації людей та майна, створення “запасних аеродромів”, де наші колеги-експерти поділяться своїм досвідом рятування майна з Донбасу та Криму, а також розкажуть про останні тенденції відкриття “резервних офісів” на Західній Україні;
- англомовні консультації з наведених вище питань для головних офісів міжнародних компаній.
***
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання щодо програми заходу, умов участі, реєстрації, а також перерахованих продуктів та їх вартості, будь ласка, звертайтеся до організаторів:
Андрія Мартинюка,
директора з розвитку Юридичної фірми ОМП
моб. +38 098 244 62 62, a.martyniuk@omp.ua
Брунь Галини,
директора з маркетингу Юридичної фірми ОМП
моб. +38 095 497 66 05, g.brun@omp.ua
Програма онлайн-заходу
Чи є у вас запасний план, а, може й два, на випадок:
- зникнення керівника підприємства (разом з електронними ключами)
- нападу на офіс мародерів/злочинців
- крадіжок чи грабунку з боку власних охоронців/лінійного персоналу
- викрадення та погроз життю власникам бізнесу
- відсутності Інтернету/клієнт-банку
- припинення роботи усіх банківських установ.
Чи створили ви "запасні аеродроми" для бізнесу та його персоналу:
- запасні офіси у найбезпечніших регіонах
- дублікати ключових паперів
- дублікати електронної документації на власних потужностях
- буферні склади та запаси
- буферні офіси
- плани скасування повноважень та електронних ключів
Чи розумієте ви, як правильно вибирати:
- місце для запасного аеродрому
- кого і на скільки треба "переселяти"
- які активи та папери необхідно "продублювати" або й узагалі вивезти
- коли починати вивезення власників та топ-менеджменту
- яку суму залишати на банківських рахунках та що робити з рештою коштів
- як максимально убезпечити запаси/товари
- як створити план дій для працівників, які залишаються в "гарячих точках"
- як мотивувати персонал на збереження майна під час надзвичайних подій
- як розробити план евакуації співробітників у випадку наближення лінії фронту
- як правильно підготуватися до відстоювання своїх прав на нерухоме та рухоме майно, коли все минеться.
Інші питання