MENU

Події ОМП

Цикл онлайн-семінарів

TOP 10
фокус-тем
сезону для
фарми

Шановні колеги та партнери!

КАРАНТИН – не завада цікавим зустрічам ONLINE!

Експерти Юридичної фірми ОМП підготували для Вас ТОР 10 фокус-тем сезону в циклі онлайн-семінарів:

ОНЛАЙН СНІДАНКИ З ОМП, які зацікавлять майже всі ключові департаменти фармкомпаній.

Формат онлайн-конференції забезпечить нам двостороннє спілкування, підтримуючи нашу сталу офлайн-традицію, але з приємним бонусом у вигляді відсутності міських заторів.

Ви так само, отримаєте найактуальнішу інформацію, фахову експертну оцінку ситуації для фармринку та аналіз трендів за часів карантину. А ще – відповіді на Ваші запитання в “прямому ефірі”, презентації доповідачів.

Дати проведення: 24.04 – 22 .05
Початок: об 11:00
Формат : 45 хв + перерва + 45 хв

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПОТРІБНО ЗАВАНТАЖИТИ ФОРМУ ЗАЯВКИ ДЛЯ УЧАСТІ ТА ЗАПОВНИТИ ЇЇ, ВКАЗАВШИ ДАТИ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ТА ОБРАНІ ТЕМИ.  ЗАПОВНЕНУ ЗАЯВКУ НАДІШЛІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, НА ЕМЕЙЛИ ОРГАНІЗАТОРІВ, ЩО ВКАЗАНІ НИЖЧЕ.

Вартість участі  в одному онлайн-семінарі 1450 грн. (без ПДВ).

Спеціальні умови участі:

  • від 2 до 5-ти онлайн-семінарах – 1250 грн,
  • у понад 5-ти семінарах – 1150 грн. 
  • для постійних клієнтів юридичної фірми “ОМП” – додаткова знижка 15% 
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання щодо програми, умови участі, реєстрації, будь ласка, звертайтеся до організаторів:

Ірина Максимовских,
менеджер конференцій ТОВ «УкрКомЕкспо»
тел. / факс: +38 (044) 585-97-10, внутр. 312;
моб. +380 50 388 78 74
e-mail: iryna.maksymovskykh@morion.ua

Брунь Галина,
директор з маркетингу Юридичної фірми ОМП
моб. +38 095 497 66 05
e-mail: g.brun@omp.ua

КАЛЕНДАР ТА ТЕМИ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ

24 квітня та 12 травня - ТРУДОВІ НЮАНСИ ЗА ЧАСІВ КАРАНТИНУ: РОЗСТАВИМО КРАПКИ НАД "і" (1 та 2 частини)

ПЕРША ЧАСТИНА
1. Основні опції щодо адаптації роботи працівників в умовах карантину
2. Останні зміни до КЗпП у зв’язку з оголошенням карантину
3. Зміна умов праці на період карантину. Правомірність ознайомлення з новими трудовими обов'язками в електронній формі
4. Питання надання неоплачуваної відпустки працівнику під час карантину
5. Запровадження неповного робочого часу або простою на підприємстві: оформлення та порядок оплати
6. Звільнення під час карантину
7. Порядок оформлення дистанційної роботи та її ризики
8. Робота віддалено поза межами України
9. Застосування ненормованого робочого дня – належне оформлення та чи можливі зловживання?

ЧАСТИНА 2
1. Профспілки і проблеми, які вони створюють
2. Перехід на електронну трудову книжку
3. Звільнення за результатами випробування – де роблять неочевидні помилки
4. Неоформлення покладення обов’язків тимчасово відсутнього працівника – коли ризики реальні?
5. Практика компаній і судові рішення у сфері укладення строкових трудових договорів
6. Звільнення працівника згідно пункту 5 частини першої 41 КЗпП України (припинення повноважень посадових осіб) – проблеми визначення «посадової особи», підстави для звільнення посадової особи згідно цієї норми, умови та порядок звільнення
7. Поширені помилки у письмових трудових договорах та загальні рекомендації
8. Інші актуальні питання для фарм-компаній.

28 квітня - АНТИМОНОПОЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФАРМИ

1. Антимонопольні ризики останніх місяців або що робити з ціновим моніторингом?
2. Червоні лінії АМКУ щодо реклами лікарських засобів – вчора, сьогодні, завтра
3. Чи є в АМКУ позиція щодо маркетингових договорів – аналіз практики останніх десяти років
4. АМКУ та дистрибуція – річниця рекомендаційних роз’яснень
5. АМКУ та роздрібна торгівля – поступове окреслення меж регулювання
6. Прогнози на другу половину 2020 року або на що чекати фармі?

29 квітня та 15 травня - ПРАВО НА ПРОМО: МЕЖА РИЗИКУ (1 та 2 частини)

ЧАСТИНА ПЕРША
1. Правомірність функціонування сервісів пропонування до купівлі лікарських засобів. Способи ідентифікації інформації на таких сайтах
2. Можливість використання (майже) однакових назв різних товарів у лінійці компанії, у т.ч. Rx
3. Обмеження у спонсорських матеріалах і способи «легалізації»
4. Типові помилки і проблеми у відеороликах ТВ реклами, рекламних слоганах

ЧАСТИНА ДРУГА
1. Порівняльна реклама
2. КЕШ бек покупцям
3. Акції пов'язані з фото чеків
4. Рекламні елементи на упаковках ЛЗ
5. Поточні вимоги до маркування дієтичних добавок за ЗУ «Про інформацію для споживачів…», свіжа практика АМКУ щодо маркування.

5 травня - ОПОДАТКУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ ФАРМИ

1. Маркетингові витрати – як обґрунтувати та відстояти (зв'язок витрат і господарської діяльності)
2. Використання об'єктів інтелектуальної власності – ризики надання послуг нерезидентам-правовласникам
3. Податковий бік роботи з професіоналами охорони здоров’я або про що так довго забували у галузі
4. Оподаткування ПДВ роздач рекламних, промоційних та інформаційних матеріалів
5. Основні стратегії оподаткування роздач ПДФО та ВЗ

18 травня - ОПОДАТКУВАННЯ ІМПОРТУ ТА ДИСТРИБУЦІЇ

1. Знижки в ланцюжку поставок очима податківців та галузі
2. Як максимально коректно прописати та надавати знижки, аби не створювати податкових ризиків
3. Нові зміни в оподаткуванні ПДВ імпорту та поставок ЛЗ (наша відповідь коронавірусу)
4. Супутні послуги дистриб’юторів – червоні лінії та зони невизначеності в податковій площині
5. Трансферне ціноутворення імпорту – як мінімізувати ризики ввезення товарів для галузі

8 травня - МАРКЕТИНГОВІ ДОГОВОРИ З АПТЕКАМИ: податкові та правові нюанси укладання та оформлення

1. Як довести зв'язок контрагента з аптекою та його спроможність надавати маркетингові послуги
2. Що таке ринкова ціна на маркетингові послуги
3. Яка кратність надання різних видів маркетингових послуг є найменш ризиковою
4. Як обґрунтувати бюджет на маркетингові послуги в аптеках (зокрема, необхідність залучення сторонніх підрядників, зв'язок з господарською діяльністю, кореляція з продажами)
5. Антимонопольні нюанси маркетингових послуг: на що бажано звертати увагу під час укладання маркетингових договорів

20 травня - НОВЕ В РОБОТІ З ПРОФЕСІОНАЛАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

1. Антикорупційні аспекти роботи з ПОЗ: категоризація ПОЗ та обмеження на роботу з ними
2. Податкові аспекти роботи з ПОЗ: на що слід звертати увагу під виплат ПОЗ або оплат за них
3. Відбір ПОЗ для участі в різних активностях фарм-компаній – як оформлюємо
4. Онлайн робота з ПОЗ – вимога часу та можливості зменшення ризиків
5. Перспективи побудови роботи з ПОЗ з урахуванням останніх змін

22 травня - ОПОДАТКУВАННЯ ПРЕДСТАВНИЦТВ - ПРО ВІЧНЕ В ФАРМІ

1. Чому використання представництв стає все більш проблемним (навіть постійних)
2. Останні зміни в законодавстві та практиці податкових перевірок щодо визнання представництв постійними
3. Новели законодавства щодо оподаткування постійних представництв, або час змінювати форму присутності
4. Трансформація представництв – нові формати в світлі останніх законодавчих змін
5. Податкові перевірки представництв – до чого і як готуватися – алгоритм дій
6. Оскарження результатів перевірок – найефективніші стратегії

тренінги експерти доповідачі лектори

Микола Орлов

Керуючий партнер, Адвокат

Ігор Огороднійчук

Партнер фармацевтичної практики

Наталія Мозгова

Старший юрист