Події ОМП
ЦИКЛ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ДЛЯ ФАРМБІЗНЕСУ
ШКОЛА ФАРММАРКЕТИНГУ ТА
ПРОМОЦІЇ
Блок 2. ЮРИДИЧНІ ТА
РЕГУЛЯТОРНІ АСПЕКТИ
ВЗАЄМОДІЇ З ПОЗ
ZOOM
ZOOM
Шановні колеги та партнери!
ЕКСПЕРТИ ОМП вітають Вас у новому бізнес-сезоні та радо запрошують Вас до участі в онлайн-школі ФАРММАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ!
Нагадаємо, що Курс навчання складається з 4 блоків, що дають максимальне висвітлення останніх юридичних, податкових та трендових змін у сфері промоції та реклами лікарських засобів, медичних виробів та БАДів.
А НАЙГОЛОВНІШЕ – РАЗОМ ПРОДУМАЄМО – ЯК ПРОМОТУВАТИ ЛЗ В ЦЬОМУ РОЦІ та з перспективою в наступному
Ми продовжуємо з БЛОКУ №2
ЮРИДИЧНІ ТА РЕГУЛЯТОРНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ З ПОЗ
(професіоналами охорони здоров’я)
ПРОГРАМА
Дозволені способи взаємодії фармвиробників з ПОЗ;
Обмеження на роботу з ПОЗ, які накладаються антикорупційним законодавством;
Нюанси підготовки матеріалів, брендування товарів/подарунків для ПОЗ;
Судова та адміністративна практика реагування на «думки» ПОЗ щодо фармпродукції;
Практика використання онлайн інструментів/застосунків при роботі з ПОЗ;
Майстер-клас з добору слів, що вживаються під час роботи з ПОЗ (матеріали);
Стратегічна сесія вибору стратегії роботи з ПОЗ з урахуванням законодавчих обмежень;
Рольова гра «НАЗК проти» та «СБУ проти» на підставі реальних справ.