Події ОМП
ТРЕНІНГ
Нові віяння
в податкових
перевірках
фармреклами та
фарммаркетингу
Як мінімізувати ризики виробникам?!
Вартість участі: 6000 грн
Вартість участі: 6000 грн
У хвилюванні зникає ясність,
але якщо ти даси хвилям заспокоїтися,
відповідь стане очевидною.
(Мультфільм “Кунг-фу панда”)
Друзі, колеги, партнери вітаємо Вас!
Перед початком осіннього бізнес-сезону, запрошуємо Вас на черговий тренінг з питань реклами та промоції в ракурсі новин з “поля змагань” податкової з фармбізнесом. На що варто звернути увагу? Ми проаналізували, пропрацювали і готові поділитися нашими висновками та досвідом з Вами.
Запрошуємо Вас взяти участь у тренінгу від експертів ОМП:
НОВІ ВІЯННЯ В ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРКАХ ФАРМРЕКЛАМИ ТА ФАРММАРКЕТИНГУ
Як мінімізувати ризики виробникам?!
***
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання щодо програми, умови участі, реєстрації, будь ласка, звертайтеся до організаторів:
Андрія Мартинюка, директора з розвитку Юридичної фірми ОМП, +38 098 244 62 62, a.martyniuk@omp.ua та
Брунь Галини, директора з маркетингу Юридичної фірми ОМП, g.brun@omp.ua
ПРОГРАМА
Основні ноу-хау податкової та БЕБ у сфері реклами та фарммаркетингу:
1. не можна рекламувати виробникам в аптеках – вони ж не продають їм напряму;
2. відсутня реальність операції – залежно від умов маркетингового договору з аптеками;
3. відсутній зв’язок з господарською діяльністю у договорах про надання інформаційних послуг з аптеками;
4. неможливість проведення такої кількості презентацій – не вистачає ресурсу в аптек або виробника;
5. (не)обґрунтованість розміру винагороди аптек за надання інформації та організацію презентацій;
6. відсутність підтвердження реальності роботи польової/зовнішньої служби з лікарями;
7. (не)обґрунтованість зв’язку з господарською діяльність виготовлення та роздавання матеріальних цінностей лікарям, на конференціях, відвідувачам аптек тощо;
8. відсутність нарахування та сплати ПДФО та ВЗ на роздавання матеріальних цінностей; вимога щодо донарахування ПДВ у випадку промороздавання матеріальних цінностей.
Чому це відбувається та основні «методички» держорганів:
1. посилена увага на фізичну спроможність надання задекларованих послуг як запорука оскарження їхньої реальності (передусім це стосується аптечних мереж та підрозділів виробників);
2. посилена увага та тиск на заклади охорони здоров’я та лікарів щодо (не)підтвердження контактів із зовнішньою службою;
3. посилена увага на нарахування та сплату ПДФО та ВЗ, а також ПДВ, у випадку будь-яких роздач;
4. посилена увага на зв’язок будь-яких промоактивностей з господарською діяльністю виробника.
Мета тиску – донарахування ПДВ та зняття витрат (зокрема на маркетинг та польову службу) – з точку зору податківців:
а) зменшення ПДВ кредиту, пов’язаного з промоактивностями (передусім маркетингом в аптеках та діями польової служби);
б) оскарження витрат на польову службу та промоактивності.
Стратегічний план та реальні способи підготовки і протидії з боку виробників:
Доводимо реальність/нереальність:
# ретельно пропрацьовуємо ланцюжок – від виробника до кінцевого підрядника – не повинно бути білих плям, платежів нізвідки і в нікуди, актів та звітів, що суперечать договори або йдуть з ним паралельними шляхами;
# підключаємо здоровий глузд до визначення, опису та підтвердження наданих послуг – не час для завищених показників та героїв стаханівців;
# ретельно фіксуємо надання послуг з використанням якнайбільшої кількості незалежних (об’єктивних) доказів (фото, відео, аудіо, інтернет);
# перевіряємо систему на загальну логіку;
# по максимуму зменшуємо ФОП навантаження та непрофільних або слабопрофільних підрядників (зокрема, роздаванів сувенірки та брендремайндерів);
# критично ставимося до співпраці з ПОЗ та ЛПУ, зокрема до можливості отримання від них підтвердження співпраці, а також мінімізувати додаткові податкові та юридичні ризики (наприклад, антикорупційні щодо відбору учасників співпраці з-поміж ПОЗ та податкові щодо (не)утримання ПДФО та ВЗ з додаткових благ);
# пропрацьовуємо документування будь-яких роздач, зокрема в частині списання матеріальних цінностей.
Обґрунтовуємо пов’язаність/непов’язаність:
# ретельно пропрацьоваємо документування промоактивності як складової бізнес-плану та чинника збільшення доходів компанії;
# обґрунтовуємо врахування промовитрат у собівартості кінцевої продукції (особливо важливо для (не)нарахування ПДВ зобов’язань під час безкоштовних роздач);
# розробляємо ланцюжок зв’язку кожного з видів промовитрат із господарською діяльністю (потрібна система і план);
# готуємо аналітику впливу промовитрат на дохідну частину компанії.