Події ОМП
ЦИКЛ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ДЛЯ ФАРМБІЗНЕСУ
ШКОЛА ФАРМ
МАРКЕТИНГУ ТА
ПРОМОЦІЇ
Блок 3. Юридичні та регуляторі
аспекти маркетингу через
дистриб’юторів та аптечні мережі
Шановні колеги та партнери!
ЕКСПЕРТИ ОМП запрошують Вас до участі в онлайн-школі ФАРММАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ!
Ми досягли екватору, і наразі, приступаємо до розгляду теми
БЛОКУ №3
ЮРИДИЧНІ ТА РЕГУЛЯТОРІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ ЧЕРЕЗ ДИСТРИБ’ЮТОРІВ ТА АПТЕЧНІ МЕРЕЖІ
ПРОГРАМА
Поширені форми взаємодії фармвиробників з дистриб’юторами та аптечними мережами щодо маркетингу та промоції ЛЗ, медвиробів та БАД (прямі та опосередковані маркетингові договори, карткові програми підтримки пацієнтів, «маркетингові знижки»).
Заплутана історія спроб регулювання аптечного маркетингу з боку АМКУ та МОЗ. Поточний стан та перспективи розвитку регуляторних обмежень. Вплив на маркетингові договори рекомендаційних роз’яснень АМКУ щодо постачання та просування ЛЗ.
Юридичні виклики та ризики поточних форм «оптового» та «роздрібного» маркетингу та способи їх мінімізації: аналіз найбільш поширених на ринку маркетингових послуг, практики їхнього використання та формул розрахунку вартості наданих послуг.
Податкові ризики «оптового» та «роздрібного» маркетингу, їх зв'язок із регуляторними обмеженнями та способи мінімізації. Аналіз практики податкових перевірок останніх п’яти років, включно з виграними та програними справами проти податкових органів.
Майстер-клас з вибору формату взаємодії з аптечними мережами, видів маркетингових послуг та формули ціноутворення відповідно до особливостей кожного фармвиробника.
Фокус-сесія з написання звіту щодо наданих маркетингових послуг. Аналіз найпоширеніших помилок у звітах з фарммаркетингу та способів їх виправлення.
Рольова гра «АМКУ проти» та «ДПС проти».