Події ОМП
СЕМІНАР
ПІДСУМКИ
2025
Досягнення та Провали
"лютневої революції"
Друзі, колеги, партнери вітаємо Вас!
#Підводимо підсумки 2025
Не будемо порушувати традицій і запрошуємо Вас, у дружньому колі допитливих), взяти участь в авторському семінарі від експертів ОМП.
Ми проаналізували пройдений шлях, нормативні положення, деякі інсайти і вирішили разом з Вами, в форматі цього семінару обговорити нові виклики та ризики для фармбізнесу.
ПІДСУМКИ 2025 РОКУ
Досягнення та Провали “лютневої революції”
ПРОГРАМА
ЦІНОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ - ЗАПРАЦЮВАЛО, ПРОТЕ...:
- стан наповнення каталогу цін
- основні нюанси декларування - коли можна змінювати, що можна змінювати і з чим не погоджуються чиновники
- валютні гойдалки - як їх врахувати, і що про це каже МОЗ
- оригінатори проти генериків - поточний стан доведення, що ти не генерик •основні нюанси подання інформації для декларування ціни
- де працює і в чому не працює реферування цін
БАГАТОСТРАЖДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ:
- поточний стан погодження регулювання маркетингу
- що можна не вважати маркетингом - думка ринку та регулятора (згідно опублікованих проєктів)
- чи запрацювали норми Закону або що вище Закон чи Постанова - відмінності у регулюванні маркетингу між цими двома актами
- на кого поширюються обмеження щодо маркетингу та як жити тим фармвиробникам, які не мають своїх ліцензіатів в Україні
- законність обмежень маркетингу і перспективи їхнього оскарження в суді
- відповідальність за маркетинг - хто, як і кого може карати
- маркетинг/реклама/промоція - чого добивається регулятор
ТРЕТІЙ ВЕРШНИК АПОКАЛІПСИСУ - РЕГУЛЮВАННЯ ДИСТРИБУЦІЇ:
- знижки як зворотній бік маркетингу
- що робити з цінами, якщо не можна, проте дуже треба
- пригоди квоти 20 - що тепер можна згідно змін до ліцензійних умов
- АМКУ проти дистриб'юторів - ключові результати протистояння 2025 року
- про що йдеться у рекомендаціях АМКУ 2025 - відбір дистриб'юторів і не тільки
- читаємо рекомендації АМКУ 2025 в контексті рекомендацій АМКУ 2023
- нові правила відбору - що публікувати чи не публікувати на сайті
- як виробнику/імпортеру захистити себе під час роботи з дистриб'ютором
- антимонопольні ризики різниці в ціні і як її можна обґрунтувати